top of page

 Witam zwolenników ekologicznej uprawy roślin na moim blogu ! Jestem ogrodnikiem z zamiłowania, uprawiam warzywa, ale także tworzę ogród od podstaw. Z roślinami miałem kontakt od dziecka.Pamiętam ,kiedy jako kilkuletni dzieciak zajadałem się truskawkami z babcinego ogrodu. Znajdziecie tutaj poradniki jak uprawiać np. arbuzy, które są dość egzotycznym "warzywem" . Nie zabraknie też kwiatów, czy ciekawych zdjęć z moich wojaży po okolicy. To moja pasja, którą chcę rozwijać w przyszłości. A poza tym jestem bardzo młodym ogrodnikiem :) Miłej lektury !

Ostatnie tchnienie Babiego Lata

Metamorfoza kolorystyczna dokonuje się z wolna, a liście przechodzą w różne kolory.

Najpierw "grę" przegrywają pojedyncze drzewa, potem cały grupy. W finale, jesiennymi kolorami płoną wszystkie ogrody, parki i lasy. Gdzieniegdzie przebija się zielone igliwie sosen, świerków czy też jodeł. Jakże piękny jest świat - tony kolorowych liści na ziemi, odlatujące zwierzęta czy polskie Babie Lato. Za nami najcudowniejszy okres polskiej jesieni - pogoda nas troszkę rozpieściła. W dzień ponad 20*C, bezchmurne niebo i bezwietrzna pogoda. . Co dobre nie trwa wiecznie - jesień choć piękna to ulotna jak pajęczyny babiego lata. Ledwo się rozgościła i już odchodzi ze łzami - deszcz w okna dzwoni, dzwoni jesienny. W ogrodzie ostatni oddech lata , rośliny nadal kwitną. Jeżówki, marcinki, chryzantemy mają swoje ostatnie pięć minut.

Ogród nadal uwodzi swoim pięknem.

Polska złota jesień w przyrodzie ...

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

Organic Life 

 Witam zwolenników ekologicznej uprawy roślin na moim blogu ! Jestem ogrodnikiem z zamiłowania, uprawiam warzywa, ale także tworzę ogród od podstaw. Z roślinami miałem kontakt od dziecka.Pamiętam ,kiedy jako kilkuletni dzieciak zajadałem się truskawkami z babcinego ogrodu. Znajdziecie tutaj poradniki jak uprawiać np. arbuzy, które są dość egzotycznym "warzywem" . Nie zabraknie też kwiatów, czy ciekawych zdjęć z moich wojaży po okolicy. To moja pasja, którą chcę rozwijać w przyszłości. A poza tym jestem bardzo młodym ogrodnikiem :) Miłej lektury !

Witam zwolenników ekologicznej uprawy roślin na moim blogu ! Jestem ogrodnikiem z zamiłowania, uprawiam warzywa, ale także tworzę ogród od podstaw. Z roślinami miałem kontakt od dziecka.Pamiętam ,kiedy jako kilkuletni dzieciak zajadałem się truskawkami z babcinego ogrodu. Znajdziecie tutaj poradniki jak uprawiać np. arbuzy, które są dość egzotycznym "warzywem" . Nie zabraknie też kwiatów, czy ciekawych zdjęć z moich wojaży po okolicy. To moja pasja, którą chcę rozwijać w przyszłości. A poza tym jestem bardzo młodym ogrodnikiem :) Miłej lektury !

bottom of page