top of page

 Witam zwolenników ekologicznej uprawy roślin na moim blogu ! Jestem ogrodnikiem z zamiłowania, uprawiam warzywa, ale także tworzę ogród od podstaw. Z roślinami miałem kontakt od dziecka.Pamiętam ,kiedy jako kilkuletni dzieciak zajadałem się truskawkami z babcinego ogrodu. Znajdziecie tutaj poradniki jak uprawiać np. arbuzy, które są dość egzotycznym "warzywem" . Nie zabraknie też kwiatów, czy ciekawych zdjęć z moich wojaży po okolicy. To moja pasja, którą chcę rozwijać w przyszłości. A poza tym jestem bardzo młodym ogrodnikiem :) Miłej lektury !

Koniec sezonu tuż, tuż

Kończy się wrzesień, przed nami ostatni miesiąc ciepłej pogody i kolorowej jesieni .To czas, kiedy zbieramy ostatnie plony z naszych warzywników, przekopujemy ziemię z obornikiem i siejemy poplon, by w przyszłym roku znów zacząć wszystko od początku.

Właśnie dziś zebrałem prawie wszystkie warzywa korzeniowe . Plon jest udany mimo bardzo suchego lata.

Marchewka i pietruszka urosły wyjątkowo duże, pory również nie zawiodły mimo ciężkich warunków . Wszystkie w/w warzywka są już schowane w ziemiance (piwnicy) i czekają na konsumpcję :).

Zebrałem też kalarepy odmiany Superschmelz i dwie dynie. Te pierwsze raczej nie nadają się do jedzenia, są za bardzo wyrośnięte. Przeznaczę je na pożywienie dla zwierząt.

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.

Organic Life 

 Witam zwolenników ekologicznej uprawy roślin na moim blogu ! Jestem ogrodnikiem z zamiłowania, uprawiam warzywa, ale także tworzę ogród od podstaw. Z roślinami miałem kontakt od dziecka.Pamiętam ,kiedy jako kilkuletni dzieciak zajadałem się truskawkami z babcinego ogrodu. Znajdziecie tutaj poradniki jak uprawiać np. arbuzy, które są dość egzotycznym "warzywem" . Nie zabraknie też kwiatów, czy ciekawych zdjęć z moich wojaży po okolicy. To moja pasja, którą chcę rozwijać w przyszłości. A poza tym jestem bardzo młodym ogrodnikiem :) Miłej lektury !

Witam zwolenników ekologicznej uprawy roślin na moim blogu ! Jestem ogrodnikiem z zamiłowania, uprawiam warzywa, ale także tworzę ogród od podstaw. Z roślinami miałem kontakt od dziecka.Pamiętam ,kiedy jako kilkuletni dzieciak zajadałem się truskawkami z babcinego ogrodu. Znajdziecie tutaj poradniki jak uprawiać np. arbuzy, które są dość egzotycznym "warzywem" . Nie zabraknie też kwiatów, czy ciekawych zdjęć z moich wojaży po okolicy. To moja pasja, którą chcę rozwijać w przyszłości. A poza tym jestem bardzo młodym ogrodnikiem :) Miłej lektury !

bottom of page